sobota, 24 grudnia 2011

Biała choinka/ White Christmas Tree

 Dzisiaj będzie raczej mało craftowo, za to bardzo świątecznie.
W tym roku wymarzyła mi się biała choinka. Spędziłam tydzień na szukaniu i dopasowywaniu ozdób, które odróżniałyby się od klasycznego złota czy srebra, i co było dla mnie zaskoczeniem, najpiękniejsze znalazłam w Tesco. Z ostatecznego efektu jestem bardzo zadowolona. Niestety jej uroku nie udało mi się do końca zatrzymać w zdjęciach, choć próbowałam.




 Z tych bombek jestem najbardziej zadowolona, bo włożyłam w nie trochę twórczej pracy. Decoupage na zwykłej plastikowej bombce zabezpieczony lakierem pomieszanym z brokatem.
I choć to nie wszystkie bombki, to innych nie udało mi się sfotografować na tyle dobrze, aby je Wam pokazywać. Mogę tylko powiedzieć, że te z decoupage to nie jedyne przerabiane własnoręcznie, chyba zamieniam się w craftowego potwora i czego się nie dotknę to muszę pozmieniać.
A jak jest choinka to muszą być i prezenty(propozycja podania):

No i kartki, z których jestem średnio zadowolona ( to nie wszystkie, które zrobiłam, ale niestety szybko rozdałam):
 Życzę wszystkim ciepłych, wesołych Świąt dla tych, którzy je lubią i dla tych, którzy nie cierpią. Niech ten czas wyjątkowy nie tylko dla chrześcijan będzie możliwością odpoczynku i oddechu od codziennej gonitwy. Wszystkiego najlepszego.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam wszelkie Keep Calm ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń